تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آبرنگ / کارت ویزیت لایه باز

بی شک یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی کارت ویزیت میباشد / کارت ویزیت علاوه بر این که تاثیر بسزایی در کسب کار شما دارد / بسیار مقرون بصرفه بوده و میتواند بطور خلاصه تصویری از کسب کار شمارا برای مخاطب به نمایش بگذارد


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

قیمت و کیفیت محصولات ما چگونه است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 210
  • بازدید کل : 306862

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت


نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

طراحی یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن نوع تجارت مشتری،محصولات و خدماتی که ارائه میدهند. یک کارت ویزیت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله توجه بیننده را به خود جلب کند و او را ترغیب به خرید محصول نماید و نباید به عنوان آیتمی برای معرفی در نظر گرفته شود که برای برقراری ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از روش های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما و کاری که انجام می دهید می باشد. اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می کند که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای تاثیر گذاری نبوده است. اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیت روش موثر تبلیغات فروش است؛ این نوع تفکر در میان افرادی رایج است که به تازگی وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که یک کارت ویزیت به قدری از یک طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به خود جلب کرده و حرفه ای بودن طرح آن نیز باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با یک مجموعه کاملا حرفه ای طرف است، بنابراین سعی می کند خرید خود را از این کمپانی خاص انجام دهد در ادامه شما را با اصول طراحی یک کارت ویزیت خوب بیشتر آشنا خواهیم کرد:

کارت ویزیت

 

نوشتن عنوان اصلی به صورت درشت و خوانا

در طراحی کارت ویزیت حتما نام فروشگاه و یا شرکت مورد نظر را بصورت درشت و خواناتر از سایر مطالب بنویسید تا اولین چیزی باشد که چشم بیننده با آن برخورد میکند.

رنگ بندی مناسب کارت ویزیت

از رنگ بندی مناسب برای متن و اطلاعات درج شده در کارت استفاده نمایید تا چشم بیننده در کمترین زمان ممکن قادر به تفکیک کردن قسمتهای مهم و قسمت های دیگر کارت باشد.از شلوغ کردن بیش از حد محیط طراحی شده کارت اجتناب کنید.

رنگ بندی کارت ویزیت

انتخاب تصویر مناسب و تاثیرگذار

از تصویری استفاده کنید که نمایانگر کار، محصول و کمپانی شما باشد. استفاده از تصاویری که از کار و حرفه شما دور باشد فقط فضای کارت را اشغال کرده و هیچ تاثیری در به تصویر کشیدن کار و تجارت شما و معرفی محصولات و ارائه خدمات شما نخواهد داشت.

تاثیر قرار دادن لوگو در کارت ویزیت

اگر لوگو خاصی برای فروشگاه و یا شرکت خود دارید، میتوانید در طراحی کارت از آن استفاده کنید. لوگوی شما باعث میشود تا بیننده و مشتری با دیدن آن در هر مکان دیگری به یاد فروشگاه و یا شرکت شما بیفتد وآن را برای همیشه به خاطر بسپارد.

خوانا بودن متن کارت ویزیت

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی کارت ویزیت که گاهی اوقات کارایی آن را به کل از بین میبرد خوانا نبودن نوشته های آن است. مشتریان شما نباید برای خواندن آدرس، شماره تلفن یا ایمیل شما با مشکل مواجه شوند. این مشکل در طراحی کارت ویزیت معمولا به دلیل عدم رعایت تفاوت رنگ مناسب بین زمینه و نوشته، کوچک بودن سایز متن ایجاد میشود. اطلاعات مهمتر مانند نام شرکت و شماره تلفن را با سایز بزرگتر قرار دهید تا چشم مشتریان خیلی سریع آنها را پیدا کند.

همه اطلاعات مهم را در آن قرار دهید

تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در پشت و یا در طراحی کارت ویزیت خود لحاظ کنید، مهمترین مطالبی که باید حتما در آن قرار دهید عبارتند از:
نام شرکت: نامی که مشتریان شما را با آن میشناسند و یا شما ترجیح میدهید به آن نام شناخته شوید.
زمینه کاری: اطلاعات مناسبی از زمینه کاری خود و محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت را در طراحی کارت ویزیت قرار دهید. سعی کنید تفاوت خود با سایر رقبایتان را در جمله ای کوتاه بیان کنید.
اطلاعات تماس: شماره تماس، آدرس، ایمیل، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی از مهمترین ها هستند.
سعی کنید مشخصات کلی خلاصه و در یک خط قابل خواندن و فهمیدن باشد از نوشتن متن های طولانی اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با بروشور یا تراکت تبلیغاتی فرق دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است.

اطلاعات کارت ویزیت

کارت ویزیت را شلوغ نکنید

توجه داشته باشید که کارت ویزیت وسیله ای برای ارتباط شما با دیگران و تبلیغات شما میباشد. پس باید بیانگر راههای تماس با شما، نوع شغل و محصول شما باشد و از درج مطالب بیهوده و اضافی امتناع کنید.اطلاعات اضافه ، توضیح انواع کالا و خدمات و عنوان کردن طرح های تشویقی و تضمینی مطالبی است که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد. توضیح شما از کالا یا خدماتتان باید بسیار کوتاه و مختصر و گاه در حد یک نام باشد. کارت ویزیت برگه ی تبلیغاتی نیست و جهت معرفی راه های تماس و برقراری ارتباط است. توضیحات مفصل و مختلف را در سایت بیاورید و برای ارجاع به آن آدرس سایت را روی کارت ویزیت درج کنید.

از شبکه های اجتماعی غافل نشوید

اطلاعات تماس مهم ترین قسمت یک کارت ویزیت است. سعی کنید کارت ویزیت شما علاوه بر دارا بودن اطلاعات تماس مانند شماره تلفن ، آدرس ، وب سایت ، ایمیل و فکس اطلاعات شبکه های اجتماعی را هم در بر بگیرد. البته نیازی نیست تمام شبکه های اجتماعی را روی کارت ویزیتتان بنویسید، سعی کنید شبکه اجتماعی که بیشتر مشتریان شما از آن استفاده می کنند را شناسایی کنید و آدرس همان را بنویسید و سعی کنید در آن شبکه اجتماعی فعالیت خوبی داشته باشید و مشتریان را راضی نگه دارید. می توانید با ارائه تخفیف یا پیشنهادات ویژه در شبکه های اجتماعی ، مشتریان را ترغیب کنید تا شما را دنبال کنند.

شبکه های اجتماعی

افزودن کاربرد ثانویه در کارت ویزیت

اگر برایتان مقدور است ، کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که یک استفاده جانبی هم داشته باشد. اغلب کسب و کار ها کارت ویزیت هایی دارند که پشت آنها سفید و بدون چاپ است. شما می توانید یک اطلاعات مفید یا یک کاربرد که مشتریان شما به دنبال آن هستند را به پشت کارت خود اضافه نمایید تا کارت شما عمر بیشتری پیدا کند و مشتری برای مدت بیشتری آن را نگه داری کند. مثلا یک مغازه فروش لوازم خانگی می تواند پشت کارت ویزیت خود شماره چند مرکز خدمات پس از فروش را درج کند که مشتریان اغلب به این اطلاعات نیاز دارند و تا مدت ها از این کارت استفاده خواهند کرد. معمولا در اغلب کسب و کار ها می توان کاری کرد که مشتری کارت را بلافاصله دور نیندازد و برای مدتی کارت ویزیت را نگه داری کند. هر بار که مشتری شما کارت ویزیتتان را می بیند شما توانسته اید یکبار دیگر پیام بازاریابیتان را به او انتقال دهید.

کارت ویزیت کاربردی

 

  انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1975

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • تراکت فروشگاه اکسسوری مو - کش و کلیپس
  • تراکت فروشگاه اسباب بازی
  • تراکت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
  • مجموعه 60 تایی کارت ویزیت مشاغل ایرانی
  • کارت ویزیت لایه باز نقشه کشی ساختمان
  • پلاسما تراپی چیست؟
  • آنچه در مورد جراحی و عمل بینی باید بدانید
  • رپورتاژ آگهی رایگان
  • دانلود کارت ویزیت لایه باز مشاغل ایرانی
  • اسباب بازی شانسی / گاگیران 1

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "آبرنگ / کارت ویزیت لایه باز" می باشد