تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آبرنگ / کارت ویزیت لایه باز

بی شک یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی کارت ویزیت میباشد / کارت ویزیت علاوه بر این که تاثیر بسزایی در کسب کار شما دارد / بسیار مقرون بصرفه بوده و میتواند بطور خلاصه تصویری از کسب کار شمارا برای مخاطب به نمایش بگذارد


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

قیمت و کیفیت محصولات ما چگونه است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 175
  • بازدید دیروز : 92
  • بازدید کل : 304950

معرفی سایت فولیو W3Folio


معرفی سایت فولیو W3Folio

داشتن بک لینک دائمی از سایت های مختلف می تواند اعتبار سایت شما را بالا ببرد و هر چه اعتبار سایت شما بالا رود جایگاه بهتری را در موتورهای حستجو از جمله گوگل بدست خواهید آورد. یکی از راهکارهای بدست آوردن لینک دائمی رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی خبری است که به صورت غیرمستقیم در یک سایت دیگر قرار داده می شود تا کسب و کاری به مخاطبان آن معرفی شوند. این نوع تبلیغات به جز اینکه روی سئوی سایت بسیار تاثیر گذار است می تواند سیل بازدیدکنندگان سایت مرجع را به سایت شما بکشاند.

امروزه اکثر افرادی که قصد دارند سایت خود را سئو کنند به دنبال این هستند که با رپورتاژ آگهی سایت های خود را به بالاترین سطح ممکن برسانند. اما برای این موضوع باید هزینه های کلانی را انجام داد. ما در فولیو یک راهکار ایده آل برای تبادل رپورتاژ آگهی در نظر گرفتیم.

رپورتاژ آگهی خود را به صورت رایگان درج کنید!

سایت فولیو یک وب سایت فعال در زمینه ی انتشار اخبار فناوری اطلاعات و سایت های جذاب است. شما می توانید در این سایت آخرین استارتاپ ها و سایت های قوی را مورد بررسی قرار دهید. در ابتدا زمینه های کاری ما بیشتر بر روی نمونه کارهای طراحان گرافیک و طراحان سایت بود، اما در ادامه تصمیم گرفتیم که سایت را به یک وب سایت انتشار و تبادل رپورتاژ تبدیل کنیم.

هدف ما در فولیو این است که بهترین خدمات را به شما معرفی می کنیم. سعی ما بر نمایش بهترین خبرها و سایتها و خدمات و محصولات در هر زمینه ی کاری است. شما هم می توانید اخبار سایت و خدمات خود را در فولیو ثبت کنید، بک لینک دائمی بگیرید و سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

درباره فولیو

فولیو یکی از بهترین مکانها برای نمایش رپورتاژ آگهی شماست، زیرا یک سایت با قدمتی 4 ساله است و قابلیت درج رپورتاژ خبری شما را به صورت رایگان داراست. شما می توانید با رعایت قوانین مندرج در بخش رپورتاژ آگهی رایگان مطلب خود را به راحتی در سایت فولیو قرار دهید و از این سایت بک لینک دائمی بگیرید. ما در فولیو به بهترین شکل ممکن شما را با محتوایی جذاب معرفی می کنیم. سعی ما این است که بستری برای همگان ایجاد کنیم تا بتوانند خودشان را بهتر در اینترنت نشان دهند.

شما می توانید با فولیو خدمات خود را به هزاران بیننده سایت نشان دهید و معروف شوید. سایت فولیو که با آدرس اینترنتی W3folio.ir مشغول به فعالیت است یک پرتال رپورتاژ آگهی برای همگان است. پس اگر قصد انتشار رپورتاژ آگهی خود را دارید و می خواهید این کار را به صورت رایگان انجام دهید حتما به فولیو بیایید و رپورتاژ آگهی خود را در این سایت ثبت کنید.

ثبت رپورتاژ آگهی شما به صورت رایگان

برای این منظور شما به وب سایت www.w3folio.ir مراجعه کنید و در منو دکمه ی رپورتاژ آگهی رایگان را کلیک کنید. سپس وارد صفحه ای می شوید که قوانین و مقررات درج رپورتاژ رایگان در آن قرار دارد. ابتدا قوانین را کامل مطالعه کرده، سپس رپورتاژ فولیو را در سایت خود طبق نمونه ای که در انتهای صفحه هست ثبت کنید و بعد از آن فرم مربوط به ارسال رپرتاژ خبری خود را ارسال کنید.

اگر قوانین را رعایت کرده باشید رپورتاژ شما بصورت رایگان در کمترین زمان ممکن (24 ساعت) ثبت می شود. ما سعی می کنیم با بزرگتر شدن سایت فولیو امکان بروزرسانی محتوا را برای مطالب سایت ایجاد کنیم تا با بهترین شکل ممکن سایت به یک مرجع رپرتاژ آگهی تبدیل شود.

در انتها پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم شده پس همین حالا با فولیو همراه شوید تا جایگاهی بهتر در گوگل پیدا کنید.

تصویر شاخص:

فولیو پرتال نمونه کار
فولیو پرتال درج و ثبت ریپورتاژ آگهی بصورت رایگان
 

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2087

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • تراکت فروشگاه اکسسوری مو - کش و کلیپس
  • تراکت فروشگاه اسباب بازی
  • تراکت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی
  • مجموعه 60 تایی کارت ویزیت مشاغل ایرانی
  • کارت ویزیت لایه باز نقشه کشی ساختمان
  • پلاسما تراپی چیست؟
  • آنچه در مورد جراحی و عمل بینی باید بدانید
  • رپورتاژ آگهی رایگان
  • دانلود کارت ویزیت لایه باز مشاغل ایرانی
  • اسباب بازی شانسی / گاگیران 1

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "آبرنگ / کارت ویزیت لایه باز" می باشد